Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат и комп.диагностика при АР 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    BEHR-125лв.
    Уааууу...
    А на мен ми казаха около 80лв. - уж с някаква отстъпка - явно ще да е много голяма отстъпката
    В крайна сметка колкото и да са, ще се дават, няма къде да се бяга
    Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
    Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

    Comment


    • #17
      тая работа с 80лв. е за бензиновите и на мен за малко да ми пробутат един такъв . Колега внимавай какъв взимаш дали е за твоята модификация има разлики в броя на изводите
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
        тая работа с 80лв. е за бензиновите и на мен за малко да ми пробутат един такъв . Колега внимавай какъв взимаш дали е за твоята модификация има разлики в броя на изводите
        Ще го имам предвид.
        Такава цена ми каза, като освен модела на колата му дадох и VIN. Като взимам ще гледам внимателно, че ще е неяриятно да взема един евтин, а после и един по-скъп
        Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
        Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

        Comment


        • #19
          Те са различни и няма как на бензинката да стане на дизела, без преработки. Иначе цената на BEHR за 2,4JTD (предполагам е същия като на 1,9) и аз знам, че е 125лв., но той си идва и с термодатчик. Иначе има Vernet някъде към педесетина лева но е без датчик. И ако твоя на сегашния ти термостат си е в ред, може да минеш по-тънко по този начин. Но все пак ти си знаеш най-добре.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
            Те са различни и няма как на бензинката да стане на дизела, без преработки. Иначе цената на BEHR за 2,4JTD (предполагам е същия като на 1,9) и аз знам, че е 125лв., но той си идва и с термодатчик. Иначе има Vernet някъде към педесетина лева но е без датчик. И ако твоя на сегашния ти термостат си е в ред, може да минеш по-тънко по този начин. Но все пак ти си знаеш най-добре.
            А това за датчика - казаха ми, за този ВИН излизат два вида термостат:
            Само с един датчик
            С два датчика
            Оглеждах термостата, видях един датчик, но втори не.Има ли шанс да е с два датчика?
            Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
            Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

            Comment


            • #21
              По принцип на термостата има само един датчик. За дизела не знам как е (не съм обърнал внимание), но при бензинките има две версии - с единичен датчик на термостата (два контакта) и двоен датчик (три контакта). Като единичният се използва в случая когато има втори датчик монтиран на блока на двигателя. Ако там няма монтиран, тогава се ползва само един - сдвоен. Това е така защото единия датчик се ползва само за уреда в купето на конзолата, а другия е само за ECU-то. Лесно може да провериш какъв ти е датчика - просто издърпай куплунга и виж с колко извода е.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                По принцип на термостата има само един датчик. За дизела не знам как е (не съм обърнал внимание), но при бензинките има две версии - с единичен датчик на термостата (два контакта) и двоен датчик (три контакта). Като единичният се използва в случая когато има втори датчик монтиран на блока на двигателя. Ако там няма монтиран, тогава се ползва само един - сдвоен. Това е така защото единия датчик се ползва само за уреда в купето на конзолата, а другия е само за ECU-то. Лесно може да провериш какъв ти е датчика - просто издърпай куплунга и виж с колко извода е.
                И дизелите са така.Зависи от годината.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  За цени виж тук.
                  http://axm-auto.com/

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mitenceto89 Покажи съобщение
                    Уааууу...
                    А на мен ми казаха около 80лв. - уж с някаква отстъпка - явно ще да е много голяма отстъпката
                    В крайна сметка колкото и да са, ще се дават, няма къде да се бяга
                    Каквото ти излиза по ВИН номера, това е. Моят беше Behr с датчик за около 130 кинта в Т&N car.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #25
                      Отново въпросче
                      В тези жеги, стрелката понякога се качва и към 90*.
                      Перката на радиатора се включва почти винаги когато подам контакт (изключение е когато я паля за първи път за този ден). Ето това вече не ми харесва. Когато е с включен климатик е нормално, но не мисля, че е нормално перката да се включва винаги когато подам контакт. И не спира да се върти.
                      Бихте ли дали диагноза. Ще с еоправи ли само с термостат? Дали ще се наложи и подмяна на нещо друго? Малко съм в криза в момента и гледам да мина по най-лесния и "безболезнен" начин
                      П.С. Пробвах с , ама не стана
                      Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
                      Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                      Comment


                      • #26
                        Провери клемите на датчика на термостата дали дават добър контакт,щото ако ЕКУ не получава сигнал, минава в авариен режим на охлаждане.Може и самият датчик да е фирясал.Почисти контактите на релетата на вентилаторите,те са пред акупулаторът или ги смени.Това най-вероятно ще реши проблемът.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X